Two Moons

Disclaimer

Annyeong fellas. I'm Tadea Khadijah. The owner of this blog. Me only 12 <3. And have fun with my blog :) Anything at cbox :) And Im MILEY CYRUS MALAYSIA <3.

Entries About Link Tuto

Tagboard

Put your CBOX CODE here ! width="210" height="80" !

Sing A-long

 

Credits

Template: Aina Syaza
Editor: Nurul AtiQah
Owner: Tadea
Others:   
Imissyouuguyssss :'\
5 Dinamik :')

5 dinamik is the gila gila class in sekolah damansara damai 1. haha. imisssyouuuuu dohhh 5 dinamik :')

Azim :- kau selalu sepak aku, tau la kau ketott doee :P
Syafi :- aku tau kau pondan ;)
Amirul :- tau la kau pemain bola terhebat, ta payah la sepak aku.
iqbal :- selalu curi barang aku -,-
arif :- selalu kacau perempuan, tau la single :p
hafiez :- kita selalu text text kan? tapi kau terlalu gila, selalu tarik rambut orang -,-
zaihairin :- selalu kacau aku -.-
farid :- selalu ejek aku -,-
shukri :- kite selalu main kejar kejar kan? haha ;D
syahmi :- ben 10 je keje kau kan? heher -.-

syazwani :- selalu cubit aku, gedik oh.
noratika :- kita selalu cerita pasal hantu kan? haha.
anthasha :- kau selalu gila gila dengan aku kan? best jadi orang gila (Y)
fatin :- kawan paling baikk :) selalu belanja orang ;)
nayli and fazreen :- selalu peluk orang, haha.
irdina :-  kita selalu cerita paal JUSTINBIEBER kan? haha.\
cikgu faizatul :- cikgu garang saya, tapi baik ;)
faqihah :- dia gedik, selalu menada ngada depan aku -.-

Haha, lelaki paling banyak ohh, perempuan sikit sebab diarang gedik, menyapah aku doo. eh tahun depan korang jangan lupa budak comel ni tau. *blinking eyes* .

Tahun depan masuk kelas 6 Cerdas or 6 Dinamik cikgu? cikgu selalu tuka tuka kan? confuse saya tauuuuuu. tapi cikgu, saya nak 6 cerdas jugak! :P kalau tak bagi penumbuk kang. *tunjuk penumbuk*. eh, tapi tahun depan da UPSR, so tak boleh la on computer selalu. mak aku kata, "Kena paksa kita belajar, belajar, belajar,belajar! nanti dapat 5A, mummy belanja pergi Lego Land". lego land best doee, macam Universal Studio, tapi lagi best ah, ada 40 rides. lagi besar dari Universal. best wehh, tak sabar nak pergi Lego Land. Tapi ingat kena dapat 5A dulu. ;). 

Malam ni 2012, ad fireworks, poom poom paww! haha. Happy New Year Guyss! <3


Older Post | Newer Post