Two Moons

Disclaimer

Annyeong fellas. I'm Tadea Khadijah. The owner of this blog. Me only 12 <3. And have fun with my blog :) Anything at cbox :) And Im MILEY CYRUS MALAYSIA <3.

Entries About Link Tuto

Tagboard

Put your CBOX CODE here ! width="210" height="80" !

Sing A-long

 

Credits

Template: Aina Syaza
Editor: Nurul AtiQah
Owner: Tadea
Others:   
6 Cerdas. Terbaik (y)
The One That Got Awayyyyy ^^v

Okey, tadi Tadea masuk kelas 6 Cerdas, SUMPAH mula mula masuk malu gila. Si Irdina tu cakap kuat kuat "Budak Baru Wehhh!" allah -,- segan aku :3 Semua orang gila gila dengan aku, lagi lagi Si Adam Irfan tuu ;) Time Mathematic best (Y) sebab kerja yang cikgu suruh buat tu aku da buat time aku kat 6 Dinamik ;) Besttt in the world wooo :D aku duduk relek je ;P Time Kemahiran Hidup lagi aku malu -,- Cikgu Amelia suruh aku duduk sebelah lelaki, that time jugak cikgu tulis nota kat papan hitam, And THAT time jugak aku Rabun -.- Lepastu cikgu tanya kat aku.

Cikgu: Apasal awak tak buat lagi?
Aku: Saya tak nampak la cikgu. *buat muke comel* ;)
Cikgu: Bukan ke tadi awak pakai cermin mata?
Aku: Mana ada cikgu, tu irdina punya. *tunduk muka* #sebernanya aku punya :p
Cikgu: Pergi duduk depan!
Aku: takkan nak duduk bawah lantai? err. --'*dalam hati*
Cikgu: Pergi la cepat. Bawak kerusi. Awak duduk sini. Sebelah Firdaus.

And time tu jugak ketua kelas ejek aku -.- Dia kata "Haha! Tadea tak de vitamin A and C." Err. i was like, okey then. OKEYYYYYYYY. I wanna say Ketua Kelas 6 Cerdas Gila Nak Mampus Nama Dia Firdaus. ;D

I Love 6 Cerdas Forever and Always :)



Older Post | Newer Post